FANTIC XX 250
OPRAVDOVÝ ŠAMPION
FANTIC XX 250 2T
Všichni si mysleli, že dvoutaktům odzvonilo, ale naše XX 250 2T je v tak dobrém stavu, že na ní Nicholas Lapucci vyhrál evropský šampionát EMX250 2021, čímž smetl konkurenci 4-taktů. Ve stejném roce se tento model představil i v závodě MXGP proti továrním 450.
Fantic vzal legendární model Yamaha YZ 250 a přidal nálož vlastních lepšení v čele s laděným výfukem Arrow, přepínačem palivových map, vlastní ECU a upravenou ergonomii. Fantic XX 250 je dospělá motorka, která nabízí skvělou ovladatelnost, prvotřídní výkon a zábavu při každém kole na trati.
EXPLOZIVNÍ DVOUTAKTNÍ SÍLA
Tlukoucím srdcem motoru je píst Fantic Racing vyladěný továrním týmem Maddi Factory, který jej používá v závodních strojích
S výfukovým systémem Fantic vyvinutým ve spolupráci se značkou Arrow a nově vyvinutou řídicí jednotkou s přepínačem palivových map se XX250 stává v případě potřeby ještě výkonnější a výbušnější. Tuto nespoutanou dvoutaktní sílu pomáhá kočírovat vynikající podvozek a výkonné brzdy
Extrémně silná, ale vyvážená závodní zbraň.
NEJEN COOL
Pochromované koleno výfuku s fantastickým vzhledem řekne světu nahlas a jasně o zázracích dvoutaktů.
Výfukový systém byl vyvinut naším oddělím výzkumu a vývoje ve spolupráci se značkou Arrow. Vznikla tak klíčová komponenta pro optimální výkon motor a je navržena speciálně pro použití na vysoké úrovni MX .
Díky hliníkovému tlumiči hluku zajišťujeme také dodržování hlukových předpisů FIM.
100% připraveno na závod!
JAKÉ NASTAVENÍ DNES CHCEŠ?
Jaká je dnes trať? Mokrý písek? Hluboké bláto? Sucho a tvrdo? Žádný problém.
Fantic XX 250 je dodáván se dvěma nastaveními mapování motoru s ovládáním přímo z řídítek.
Měkká mapa zpožďuje načasování zapalování, poskytuje jemnější podání a je doporučená pro zrádnější terén, pro motocykl, který je vždy citlivý a ovladatelný, aniž by obětoval adrenalinový nával maximálního výkonu.
Druhá mapa je určená pro agresivní podání výkonu přesně tak, jak to od dvoutaktu čekáte.
BEZKONKURENČNÍ VÝBAVA
XX 250 se může pochlubit nejkonkurenceschopnějším rámem a odpružením ve své třídě . Výjimečně přesný high-tech semi-dvojitý kolébkový rám z hliníku pro optimální tuhost a lehkost váží pouhých 8 kg. Jaký je to pocit při jízdě? Maximální přesnost a odezva pro špičkový výkon za všech podmínek.
Odpružení Kayaba je po léta měřítkem výkonu pro terénní motocykly a není třeba jej představovat. Olejové vidlice Kayaba SSS (Speed Sensitive System) 48 mm s uzavřenou kartridží mají zdvih 300 mm a jsou plně nastavitelné pro předpětí, odskok a kompresi. Perfektní přizpůsobení pro jakoukoli úroveň ježdění, od začátečníků až po závodní profesionály. Zadní tlumič je také Kayaba se zdvihem 315 mm.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE
Motor
Motor: kapalinou chlazený 2taktní jednoválec
Karburátor: Keihin ø38
Objem: 249 ccm
Zdvih: 72 mm
Systém zapalování: CDI
Převody: 5
Vrtání: 66,4 mm
Startér: Nakopávací startér
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka
Mazací systém: Premix
Kompresní poměr: 8,9 – 10,6 : 1
Podvozek
Rám: Hliníková částečně dvojitá kolébka
Pneumatiky: 80/100-21, 110/90-19
Brzdy: Přední brzdový kotouč ø270mm – Zadní brzdový kotouč ø240mm
Přední odpružení: KYB ø48 mm, plně nastavitelné, zdvih 300mm
Zadní odpružení: KYB ø48 mm, plně nastavitelné, zdvih 315mm
Ráfky: 21×1,6 – 19×2,15
Kyvné rameno: Hliník s variabilním průřezem a progresivním článkem
Rozměry
Výška sedadla: 970 mm
Palivová nádrž: 8,0 l
Suchá hmotnost: 98 Kg
Množství motorového oleje: 0,8 l
Délka: 2185 mm
Výška: 1290 mm
Rozvor: 1485 mm
Šířka: 825 mm