CABALLERO 125 RALLY
ZROZENO PRO ZÁBAVU V TERÉNU
FANTIC CABALLERO 125 RALLY
Caballero 125 v provedení Rally je věnováno milovníkům detailů s dobrodružnou a rebelskou duší.
Terénní podvozek z něj dělá ideálního společníka pro vaše vzrušující výlety. Nastavitelná USD vidlice o průměru 41mm se zvýšeným zdvihem 200 mm, vysokým předním blatníkem, hliníkovou kyvnou vidlicí, dodatečnou ochrannou motoru, chladiče a světlometu nebo řídítka s hrazdičkou v sobě terénní ambice nezapřou.
Rally je nejterénnější verze Caballera, navržená tak, aby vám umožnila snít na dvou kolech o dobrodružstvích. Vaše výlety se budou skládat z dosud neobjevených cest před vámi.
MOTOR
Vrcholem motocyklu je zcela nový vodou chlazený čtyřtaktní motor Minarelli 125cc Euro 5. Motor nejnovější generace schopný zajistit nejvyšší možný výkon, a přitom splňuje homologační předpisy Euro 5. Motor, který pohání Fantic 125 Scrambler, je technicky vyspělý, vybavený elektronickým vstřikováním paliva, antihoppingovou spojkou a systémem Variable Valve Actuation. Systém VVA díky aktuátoru umožňuje, aby byla k dispozici nejúčinnější a nejvýkonnější vačka při jakýchkoli otáčkách a vždy zaručuje maximální zrychlení. Nová hlava válců nabízí účinnější spalování, které se projevuje vyšším výkonem, nižší spotřebou paliva a menší produkcí CO2. Antihoppingová spojka zabraňuje zablokování zadního kola, když jezdec zpomaluje, a zajišťuje tak větší bezpečnost.
PODVOZEK
Caballero 125 Rally je určené ke zdolávání terénních překážek, ale se zachováním silničních dovedností standardního Caballera. Skutečně univerzální motocykl. Řada Caballero se vyznačuje rámem z chrom-molybdenové oceli s centrální trubkou. Toto technické řešení upřednostňuje lehkost, čímž zajišťuje neuvěřitelnou hbitost a pohodlí.
Přední vidlice je 41mm upside-down FANTIC FRS, zadní odpružení je nastavitelné FANTIC FRS. Drátové 19″ přední a 17″ zadní kolo, obutá do pneumatik Pirelli Scorpion Rally 110/80-19 a 130/80-17. 320 mm přední a 230 mm zadní brzdové kotouče a odpojitelný dvoukanálový ABS systém Continental zaručují skvělou bezpečnost v každé situaci.
DISPLEJ A OSVĚTLENÍ
Nově najdeme i na modelu 500 krásný barevný displej s bluetooth konektivitou, který známe z vrcholného modelu Caballero 700. Na displeji můžete nastavit 2 jízdní režimy All-terrain a Street, přičemž v terénním režimu je k dispozici možnost vypnout ABS pomocí tlačítka na řídítkách.
Novinkou je také přepracované LED osvětlení, které nabízí moderní a funkční design. Přední světlo je optimalizované pro odolnost proti vibracím a nárazům při jízdě v terénu a má nový design, se kterým ladí i zadní světlo a nové blinkry.
Displej i osvětlení se ovládají pomocí nových sdružených přepínačů na řídítkách, které díky příjemně velkým tlačítkům a dobré ergonomii umožňují jisté ovládání za každých podmínek.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE
Motor
Homologace: Euro 5
Objem: 124,66 ccm
Maximální točivý moment: 11,2 Nm při 6500 ot./min
Zdvih: 58,7 mm
Palivový systém: Electronic Fuel – tělo škrticí klapky ø 30mm
Převody: 6
Výfukový systém: Inox duální výfuk
Motor: kapalinou chlazený 4taktní jednoválec
Maximální výkon: 11 kW (15 HP) při 10 250 ot./min
Vrtání: 52 mm
Startér: Elektrický
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka
Spotřeba paliva: 2,0 l/100 km
Podvozek
Rám: Rám z CrMo ocelové středové trubky
Pneumatiky: 110/80-19, 130/80-17
Brzdy: Přední plovoucí brzdový kotouč ø320mm – Zadní brzdový kotouč ø230mm
Přední odpružení: ø41mm upside down
Zadní odpružení: regulace tlumení odskoku
Emise CO2: 46 g/km
Kyvné rameno: Z oceli s variabilním průřezem a progresivním článkem
Kola: Paprsková s hliníkovými ráfky
ABS: Continental dvoukanálový ABS (vypínatelný)
Zdvih předního odpružení: 200 mm
Zdvih zadního odpružení: 200 mm
Rozměry
Výška sedadla: 860 mm
Délka: 2080 mm
Palivová nádrž: 12 l
Rozvor: 1425 mm
Hmotnost: 130 kg