fantic-motor

CABALLERO 500 EXPLORER

ZAŽIJ TOUHU PO DOBRODRUŽSTVÍ

CABALLERO 500 EXPLORER

Ať už je to víkend na šotolinových cestách nebo obrovský nájezd v nejvzdálenějších krajinách, bude Explorer vaším věrným společníkem na cestách. „Objevitel“ je postaven na základě modelu Rally, ke kterému bylo přidáno mnoho detailů a doplňků, které uspokojí vaši touhu po dobrodružství.

Nastavitelné odpružení se zdvihem 200 mm, hliníková zadní kyvka a výkonné obutí Michelin Anakee Wild vám umožní vypořádat se s jakýmkoli terénem, zatímco zadní nosič, tankvak a boční brašna nabízejí prostor pro zavazadla bez omezení průchodnosti terénem. S novými bočními ochranami, ochranným plechem motoru a dalšími ochrannými mřížkami je Explorer připraven na cokoli.

Nové Caballero dostalo řadu vylepšení v čele s displejem s bluetooth, novým LED osvětlením, a zadním blatníkem a updatem prošel také motor a ECU.

MOTOR

Jednoválcový, 4ventilový, kapalinou chlazený motor s elektronickým vstřikováním. Poskytuje skvělý výkon na asfaltu v kombinaci s účinností na off-roadových tratích. Řídicí jednotka ECU má aktualizované mapování, které zajišťuje ještě lepší výkon motoru při všech otáčkách a společně s novým setrvačníkem také optimalizuje výkon z hlediska křivky nástupu maximálního výkonu a točivého momentu. Díky tomu poskytuje Caballero 500 živelný projev za každé situace. Licenční motor Zongshen se vyrábí přímo v Itálii v motorárně Motori Minarelli, kterou Fantic vlastní.

Výfukový systém je vyroben v rovněž v Itálii ve spolupráci se značkou Arrow. Dvojité chromované tlumiče vyvedené pod sedadlem skvěle mají perfektní zvuk a skvěle sedí k charakteru motorky.

PODVOZEK

Caballero 500 Explorer je postavený na stejném podvozku jako model Rally, což je nejvíce off-roadově orientovaný model rodiny. Řada Caballero se vyznačuje rámem z chrom-molybdenové oceli s centrální trubkou. Toto technické řešení upřednostňuje lehkost, čímž zajišťuje neuvěřitelnou hbitost a pohodlí

Přední vidlice jsou 43mm upside-down FANTIC FRS, s nastavitelnou kompresí a předpětím; zadní odpružení je také nastavitelné FANTIC FRS. Drátové 19″ přední a 17″ zadní kolo mu dodávají skutečný terénní charakter, který je ještě vylepšen obutými pneumatikami Michelin Anakee Wild. 320 mm přední a 230 mm zadní brzdové kotouče a odpojitelný dvoukanálový ABS systém Continental zaručují skvělou bezpečnost v každé situaci.

DISPLEJ A OSVĚTLENÍ

Nově najdeme i na modelu 500 krásný barevný displej s bluetooth konektivitou, který známe z vrcholného modelu Caballero 700. Na displeji můžete nastavit 2 jízdní režimy All-terrain a Street, přičemž v terénním režimu je k dispozici možnost vypnout ABS pomocí tlačítka na řídítkách. 

Novinkou je také přepracované LED osvětlení, které nabízí moderní a funkční design. Přední světlo je optimalizované pro odolnost proti vibracím a nárazům při jízdě v terénu a má nový design, se kterým ladí i zadní světlo a nové blinkry. 

Displej i osvětlení se ovládají pomocí nových sdružených přepínačů na řídítkách, které díky příjemně velkým tlačítkům a dobré ergonomii umožňují jisté ovládání za každých podmínek

ESTETIKA

Caballero Explorer nabízí spoustu vylepšení pro vaši cestu za dobrodružstvím: řídítka s hradičkou, zvýšený přední blatník, kryt motoru, ochrannou mřížku světlometů, přední závodní tabulku nebo terénní pneumatiky. Navíc byly přidány další doplňky jako je ikonický tankvak, rám zadního nosiče pro tašky a rám bočního nosiče spolu s boční taškou o objemu 17 litrů, boční ochranné trubky jsou ideální pro ochranu motocyklu i v těch nejextrémnějších situacích. Jedinečné dvoubarevné zbarvení nádrže, kde bílá a bronzová barva jsou spojeny černou linkou, která podélně rozděluje kryt nádrže. Nové boční a přední závodní tabulky ukazují nový grafický design vytvořený speciálně pro model Explorer.

TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Motor

Homologace: Euro 5
Objem: 449 ccm
Maximální točivý moment: 43 Nm při 6000 ot./min
Zdvih: 64 mm
Palivový systém: Electronic Fuel – tělo škrticí klapky ø 40mm
Převody: 6
Výfukový systém: Dvojitý výfuk od ARROW

Motor: kapalinou chlazený 4taktní jednoválec
Maximální výkon: 40 HP při 7500 ot./min
Vrtání: 94,5 mm
Startér: Elektrický
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka
Spotřeba paliva: 4,2 l/100 km

Podvozek

Rám: Rám z CrMo ocelové středové trubky
Pneumatiky: 110/80 R19, 140/80 R17
Brzdy: Přední plovoucí brzdový kotouč ø320mm – Zadní brzdový kotouč ø230mm
Přední odpružení: ø43mm UpsideDown
Zadní odpružení: regulace tlumení odskoku
Emise CO2: 97 g/km
Kyvné rameno: Z oceli s variabilním průřezem a progresivním článkem

Kola: Paprsek s hliníkovými ráfky
ABS: Continental dvoukanálový ABS (vypínatelný)
Zdvih předního odpružení: 200 mm
Zdvih zadního odpružení: 200 mm

Rozměry

Výška sedadla: 860 mm
Délka: 2080 mm
Palivová nádrž: 12 l
Rozvor: 1435 mm
Hmotnost: 150 kg