CABALLERO 500 DELUXE 2025
ELEGANTNÍ MĚSTSKÝ STYL
CABALLERO 500 DELUXE
Caballero 500 prošlo pro modelový rok 2025 výraznou modernizací, která zahrnuje zbrusu nový motor Minarelli s výkonem 45 koní, přepracované a posílené chlazení, nový výfukový systém, nově zde máme kluznou spojku a náklonové ABS nebo lepší ergonomii díky novým bočním plastům.
Caballero 500 Deluxe je ideální pro ty, kteří si rádi užívají lehký off-roadový zážitek na elegantním, přesto rebelském stroji, který nabízí perfektní zvládání hustého městském provozu a nebojí se vyjet i mimo zpevněné cesty. Verze Deluxe je vyrobená podle stejných technických specifikací jako provedení Scrambler, ale s důrazem na eleganci a italský styl. Skutečný mix městského a terénního bajku!
MOTOR A VÝFUK
Nový čtyřventilový jednoválec Minarelli o objemu 463 ccm vyvinutý splňuje nejnovější emisní normu Euro 5+ a oproti svému předchůdci nabízí řadu vylepšení. S výkonem 45 koní (nárůst o 12 %) nabízí vyšší dynamiku, kterou podporuje přesné elektronické vstřikování a vylepšená „Ride by Wire“ škrtící klapka s průměrem 46 mm. Samozřejmostí je nastavitelná kontrola trakce, zatímco nová kluzná spojka zajišťuje lepší výkon i při náročném používání.
Pozornosti inženýrů neuniklo ani chlazení. Přepracované a zesílené vodní chlazení má větší nádobku na chladící kapalinu a pod ní nově najdeme i vysoce výkonný olejový chladič pro lepší teplotní management motoru. Výfukový systém Arrow, dodává motoru nejen agresivní off-roadový zvuk, ale také vynikající výkonové parametry.
PODVOZEK
Přední 41mm USD vidlice FANTIC FRS má zdvih 150 mm, zadní odpružení se stejným zdvihem je také tovární FANTIC FSR. U verze Scrambler je nastavitelný odskok u zadního tlumiče.
Drátová kola s pneumatikami Pirelli Scorpion Rally (110/80-19 vpředu a 140/80-17 vzadu) dodávají motocyklu autentický scrambler vzhled. 320 mm přední plovoucí a 230 mm zadní brzdový kotouč a nastavitelné náklonové ABS s kontrolou trakce zaručují skvělou bezpečnost v každé situaci.
Verze Scrambler je určená především na asfalt a šotolinové cesty. Díky nižšímu těžišti a kratšímu zdvihu nabízí velmi hbité ovládání a pohotové reakce na změnu směru. Pro náročné off-road vyjížďky je zde verze Rally, která má robustnější a plně nastavitelné nastavitelné tlumení se zdvihem 200mm.
DISPLEJ A OSVĚTLENÍ
Caballero 500 se pyšní elegantním barevným displejem s bluetooth konektivitou, převzatým z vlajkového modelu Caballero 700. Na displeji lze nastavit dva jízdní režimy – All-terrain a Street – které přizpůsobují chování náklonového ABS a kontroly trakce. V terénním režimu lze ABS snadno vypnout pomocí tlačítka na řídítkách.
Kompletní LED osvětlení kombinuje moderní design a praktičnost. Přední světlo s kruhovým tvarem je optimalizované pro odolnost proti vibracím a nárazům, přičemž jeho styl ladí se zadním světlem.
Displej i osvětlení se ovládají přes nové přepínače na řídítkách, které díky velkým, ergonomicky rozmístěným tlačítkům zajišťují snadné a jisté ovládání za všech podmínek.
ESTETIKA
Luxusně lakovaná palivová nádrž a kontrastní boční závodní tabulka inspirovaná ikonickým Fantic Motor Caballero ze 70. let. Široká řídítka s off-roadovým tvarem, dvojitý výfukový systém od Arrow, mnoho CNC detailů, designová přední a zadní LED světla, maximum součástí zakázkově vyráběných v Itálii, to vše dělá z Caballera neodolatelnou hračku pro jezdce všech generací.
Novinkou je přepracovaná boční kapotáž pro lepší ergonomii a potah sedla.
Pro doladění k obrazu svému Fantic nabízí originální sortiment příslušenství, kde najdete například praktické brašny nebo „Carbon Look“ doplňky.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE
Motor
Motor: DOHC kapalinou chlazený 4taktní jednoválec Minarelli MM460
Homologace: Euro 5+
Objem: 463 ccm
Maximální výkon: 45 Hp při 8000 ot./min
Maximální točivý moment: 42,5 Nm při 7000 ot./min
Palivový systém: Electronic Fuel – „Ride by Wire“ tělo škrticí klapky ø 46mm
Vrtání: 96 mm
Zdvih: 64 mm
Startér: Elektrický
Spojka: Vícelamelová mokrá kluzná spojka
Převody: 6
Výfukový systém: Dvojitý výfuk od ARROW
Spotřeba paliva: 4,2 l/100 km
Podvozek
Rám: Rám z CrMo ocelové středové trubky
Pneumatiky: 110/80 R19, 140/80 R17
Brzdy: Přední plovoucí brzdový kotouč ø320mm – Zadní brzdový kotouč ø230mm
Přední odpružení: ø41mm UpsideDown
Zadní odpružení: Centrální tlumič s nastavením odskoku
Kyvné rameno: Z oceli s variabilním průřezem a progresivním článkem
Kola: Paprsek s hliníkovými ráfky
ABS: Continental náklonové ABS (vypínatelné)
Zdvih předního odpružení: 150 mm
Zdvih zadního odpružení: 150 mm
Rozměry
Výška sedadla: 820 mm
Délka: 2080 mm
Palivová nádrž: 12 l
Rozvor: 1425 mm
Hmotnost: 150 kg