CABALLERO 500 DELUXE
ELEGANTNÍ MĚSTSKÝ STYL
CABALLERO 500 DELUXE
Fantic Caballero 500 Deluxe je ideální motorka pro ty, kteří si rádi užívají lehký off-roadový zážitek na elegantním, přesto rebelském stroji, který nabízí perfektní zvládání hustého městském provozu a nebojí se vyjet i mimo zpevněné cesty. Verze Deluxe je vyrobená podle stejných technických specifikací jako provedení Scrambler, ale s důrazem na elegantní detaily, jako jsou řídítka s hrazdičkou, nebo lakované blatníky, které ladí s nádrží. Skutečný mix městského a terénního bajku!
Nové Caballero dostalo řadu vylepšení v čele s krásným displejem s bluetooth, novým LED osvětlením, novým zadním blatníkem a updatem prošel také motor a řídící jednotka. Hlavní charakteristika Caballera 500 ale zůstává stejná, a tou je zábava za každých podmínek!
MOTOR
Jednoválcový, 4ventilový, kapalinou chlazený motor s elektronickým vstřikováním. Poskytuje skvělý výkon na asfaltu v kombinaci s účinností na off-roadových tratích. Řídicí jednotka ECU má aktualizované mapování, které zajišťuje ještě lepší výkon motoru při všech otáčkách a společně s novým setrvačníkem také optimalizuje výkon z hlediska křivky nástupu maximálního výkonu a točivého momentu. Díky tomu poskytuje Caballero 500 živelný projev za každé situace. Licenční motor Zongshen se vyrábí přímo v Itálii v motorárně Motori Minarelli, kterou Fantic vlastní.
Výfukový systém je vyroben v rovněž v Itálii ve spolupráci se značkou Arrow. Dvojité chromované tlumiče vyvedené pod sedadlem skvěle mají perfektní zvuk a skvěle sedí k charakteru motorky.
PODVOZEK
Caballero 500 je skutečný univerzál s vyváženým chováním na silnici i mimo ni. Řada Caballero se vyznačuje rámem z chrom-molybdenové oceli. Toto technické řešení upřednostňuje lehkost, čímž zajišťuje neuvěřitelnou hbitost a pohodlí.
Přední 41mm USD vidlice FANTIC FRS má zdvih 150mm, zadní odpružení je nastavitelné FANTIC FRS. Verze Deluxe je určená především na asfalt a šotolinové cesty. Pro náročné off-road vyjížďky jsou zde verze Rally a Explorer, které mají nastavitelné tlumiče se zdvihem 200mm.
Drátová kola obutá do pneumatik Pirelli Scorpion Rally 110/80-19 & 140/80-17, dodávají motocyklu skutečný scrambler vzhled. 320 mm přední a 230 mm zadní brzdové kotouče a odpojitelný dvoukanálový ABS systém Continental zaručují skvělou bezpečnost v každé situaci.
DISPLEJ A OSVĚTLENÍ
Nově najdeme i na modelu 500 krásný barevný displej s bluetooth konektivitou, který známe z vrcholného modelu Caballero 700. Na displeji můžete nastavit 2 jízdní režimy All-terrain a Street, přičemž v terénním režimu je k dispozici možnost vypnout ABS pomocí tlačítka na řídítkách.
Novinkou je také přepracované LED osvětlení, které nabízí moderní a funkční design. Přední světlo je optimalizované pro odolnost proti vibracím a nárazům při jízdě v terénu a má nový design, se kterým ladí i zadní světlo a nové blinkry.
Displej i osvětlení se ovládají pomocí nových sdružených přepínačů na řídítkách, které díky příjemně velkým tlačítkům a dobré ergonomii umožňují jisté ovládání za každých podmínek.
ESTETIKA
Motocykl má více městský vzhled než ostatní modely z řady Caballero, s barevně sladěnými blatníky s nádrží, řídítky s hrazdičkou a koženými detaily, které ladí se sedlem. Boční závodní tabulky na číslo s Deluxe grafikou mají tmavší odstín v metalické šedé a matné černé. Elegantní městský rebel dostal svoji tvář!
TECHNICKÁ SPECIFIKACE
Motor
Homologace: Euro 5
Objem: 449 ccm
Maximální točivý moment: 43 Nm při 6000 ot./min
Zdvih: 64 mm
Palivový systém: Electronic Fuel – tělo škrticí klapky ø 40mm
Převody: 6
Výfukový systém: Dvojitý výfuk od ARROW
Motor: kapalinou chlazený 4taktní jednoválec
Maximální výkon: 40 HP při 7500 ot./min
Vrtání: 94,5 mm
Startér: Elektrický
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka
Spotřeba paliva: 4,2 l/100 km
Podvozek
Rám: Rám z CrMo ocelové středové trubky
Pneumatiky: 110/80 R19, 140/80 R17
Brzdy: Přední plovoucí brzdový kotouč ø320mm – Zadní brzdový kotouč ø230mm
Přední odpružení: ø41mm UpsideDown
Zadní odpružení: regulace tlumení odskoku
Emise CO2: 97 g/km
Kyvné rameno: Z oceli s variabilním průřezem a progresivním článkem
Kola: Paprsek s hliníkovými ráfky
ABS: Continental dvoukanálový ABS (vypínatelný)
Zdvih předního odpružení: 150 mm
Zdvih zadního odpružení: 150 mm
Rozměry
Výška sedadla: 820 mm – 840 mm
Délka: 2080 mm
Palivová nádrž: 12 l
Rozvor: 1425 mm
Hmotnost: 150 kg