XEF 1.9 CARBON TEAM
XEF 1.9 CARBON TEAM
FANTIC XEF 1.9 CARBON TEAM
Závodní DNA společnosti Fantic.
Po úspěšných závodech na elektrokolech se společnost Fantic rozhodla vytvořit konfiguraci nastavení, na které jezdí náš závodní tým.
Odezva karbonového rámu byla posunuta na ještě extrémnější úroveň, XEF 1.9 Carbon Team disponuje zdvihy 190 mm a ve výbavě uspokojí nejnáročnější enduro komunitu. Základem výbavy je motor Brose S-Mag a vyjímatelná baterie o kapacitě 720 Wh. Mezi další prvky výbavy patří brzdy Magura MT7, vidlice RockShox Zeb Ultimate, tlumič RockShox SuperDeluxe Coil Select+, ráfky Mavic E-Deemax s obutím Vittoria. Díky mullet upořádání kol a optimalizované geometrii je náš ebike mimořádně hravý při sjezdu, a přitom stále ochotně stoupá zpátky na vrchol. Toto kolo je připravené závodit!
MOTOR A BATERIE
Na modelu XEF 1.9 Carbon Team je nainstalován špičkový motor Brose S-MAG, navržený speciálně pro sportovní horské ebiky a pro ty nejnáročnější jezdce. Kromě výkonu 90Nm jsou hlavními přednostmi motoru ticho a plynulost při šlapání, kontrolovaný rozjezd v prudkých kopcích, nulový odpor ve vypnutém stavu, kompaktní rozměry a nízká hmotnost pouze 2,8 kg.
Vyjímatelná baterie s kapacitou 720 Wh se vyznačuje dlouhou životností i při vysokém namáhání. Fantic používá baterie vlastní výroby, které se vyznačují velmi malou délkou, což přispívá k centralizaci hmotnosti a ještě lepšímu výkonu při sjezdu a zatáčení.
RÁM A ZADNÍ STAVBA
Díky vysoce progresivní geometrii, plně plovoucímu odpružení (systém, který je v počáteční fázi jízdy velmi citlivý a postupně tuhne, aby se zabránilo drsnému dnu) a nastavení „mullet“ 29/27 umožňuje elektrokolu snadno překonávat překážky předním kolem a zároveň zajišťuje optimální přilnavost elektrokola v zadní části. Fantic nejde cestou předělávání klasických kol, své modely rovnou vyvíjí jako elektrokola. Geometrie zajišťuje pohodlný posed a zároveň ideálně vyvážené vlastnosti při sjezdu.
Zadní stavba stlačuje letmo uložený pružinový tlumič pomocí přepákovaného jednočepu. Toto řešení zajišťuje lineární chod a využití celého zdvihu tlumiče. Umístění zadního tlumiče, který prochází sedlovou trubkou, zajišťuje optimální rozložení hmotnosti a společně s krátkou baterií přispívá k centralizaci celkové váhy. Díky tomu je kolo pocitově velmi mrštné a hravé.
KOMPONENTY
Model XEF 1.9 Race je postaven pro náročné jezdce a náročné tratě. Neprůstřelný mix komponentů poskytuje spolehlivý výkon ve všech ohledech. Ať už jde o tlumení se zdvihem 190mm, které je v režii osvědčeného výrobce RockShox – konkrétně vidlice Zeb Ultimate a pružinový tlumič SuperDeluxe Coil Select+. O brzdný výkon se starají čtyřpístkové brzdy Magura MT7 a kotouče Braking s rozměry 220/203mm. Slabý článek rozhodně nepředstavují ani zapletená kola Mavic E-Deemax obutá do bezdušových plášťů výrobce Vittoria. Samozřejmostí je 1×12 řazení Sram Eagle. Komponentový mix doplňují měkké gripy Switch, řídítka a představec FSA Gradient a pohodlné sedlo Selle Italia Novus Boost Evo Superflow umístěné na teleskopické sedlovce Switch SW o průměru 30.9mm.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE
Hmotnost: 23,4 kg – bez pedálů a bez duše
GEOMETRIE
S
M
L