CABALLERO 700 DELUXE
NEJZÁBAVNĚJŠÍ MOTORKA VE SVÉ TŘÍDĚ
FANTIC CABALLERO 700 DELUXE
Verze Deluxe představuje designovou evoluci základního modelu Scrambler, která přináší promyšlený design v nové barvě Campovolo Grey v odstínech šedé s třemi modrými pruhy. Oproti verzi Scrambler najdete na Deluxe hrazdová řídítka.
Caballero 700 spojuje výkon paralelního dvouválce Yamaha CP2, špičkovou elektroniku s náklonovým ABS – s možností deativace přímo z řídítek – a nastavitelnou kontrolou trakce, prémiový podvozek Marzocchi a brzdný systém Brembo. Díky nízké hmotnosti 175 kg, 19″ a 17″, drátovým kolům a optimalizovanému odpružení zvládá s lehkostí silnice i terén, přesně tak, jak se na autentický scrambler patří.
MOTOR A VÝFUK
Vlajková loď řady Caballero je vybavena velmi uznávaným paralelním dvouválcem CP2 od Yamahy, která poprvé umožnila jinému výrobci, aby si motor naladil dle své potřeby a osadil jej do svého podvozku.
Dokonalý výkon pro zábavu na silnici i v terénu, 74 k při 9 000 ot./min, přichází s upravenou křivkou točivého momentu, která poskytuje silný výkon v celém rozsahu otáček s vrcholem 70 Nm při 6 500 ot./min.
Tyto hodnoty jsou výsledkem dlouhého vývoje designu a kalibrace celého výfukového a sacího systému, který se vyznačuje jedinečným provedením vzduchové komory a motoru.
Díky sladění motoru, podvozku, použitým technologiím a kvalitě zpracování poskytuje Caballero 700 výjimečný jízdní zážitek při každé vaší jízdě!
PODVOZEK
Vynikající vyvážení podvozku Caballero 700 má základ v odolném ocelovém rámu a v kyvce vyrobené z vysoce kvalitního hliníkového odlitku.
Odpružení Marzocchi se skládá z robustní 45mm upside-down vidlice se zdvihem 150 mm a monoshocku s nastavitelným předpětím.
Nastavení odpružení je výsledkem optimalizace a rovnováhy nalezené po bezpočtu kilometrů jízdy za všech podmínek: rychlé krátké přejezdy, dálnice, zakroucené okresní silnice, polní cesty a offroadové cesty.
Caballero 700 také poskytuje výjimečný brzdný výkon. Tento motocykl hravě zvládne jakoukoli silnici díky výkonné kombinaci 330mm kotouče a 4pístkových třmenů Brembo vpředu a 240mm kotouče s třmenem Brembo vzadu.
ESTETIKA
Styl je inspirován jednou z nejslavnějších verzí v historii Caballera: 125 RC z let 1974 až 1976.
Na první pohled je Caballero 700 snadno rozpoznatelné díky svým čistým a jednoduchým liniím, pečlivě vytvořeným ve Fantic Style Centre. Ikonické prvky, jako je mohutná nádrž, kulaté světlomety a závodní tabulky na bočních panelech, se mísí s moderními prvky, jako jsou CNC držáky motoru, trojité šroubení na brýlích řízení a karbonová ochrana výfukového systému.
Varianta Deluxe přináší navíc off-roadové řídítka s hrazdičkou a nové šedé lakování Campovolo Grey s dekorativními modrými pruhy.
DISPLEJ A OSVĚTLENÍ
Caballero 700 je napěchované nejmodernější elektronikou. Je vybavené ikonickou kulatou 3,5″ TFT obrazovkou s vysokým rozlišením a nádhernými barvami. Samozřejmostí je integrované rozhraní Bluetooth pro ovládání hovorů a médií.
Prostřednictvím obrazovky a spínačů na řídítkách je možné zvolit tři jízdní režimy: STREET, OFFROAD (speciálně navržený pro zábavu v terénu) a CUSTOM, který umožňuje jezdci nakonfigurovat chování ABS v zatáčkách a kontrolu trakce dle přání až do úplné deaktivace.
Výbavu doplňuje kompletní LED osvětlení.
BEZPEČNOST
Caballero 700 byl první Fantic, který standardně nabízel náklonové ABS a kontrolu trakce. Tyto technologie v roce 2025 přebral i menší sourozenec – modelová řada Caballero 500.
Propracovaná inerciální měřicí jednotka (IMU) umožňuje ovládání brzdné síly kola i při naklonění motocyklu a nabízí přesné a spolehlivé zásahy elektroniky.
Oba ovládací prvky lze plně deaktivovat, pokud to jízdní podmínky vyžadují, například v nejnáročnějších terénních podmínkách.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE
Motor
Homologace: Euro 5
Objem: 689 ccm
Maximální točivý moment: 70 Nm při 6500 ot./min
Zdvih: 68,6 mm
Palivový systém: Electronic Fuel – duální tělo škrticí klapky ø 38mm
Převody: 6
Výfukový systém: Dvojitý výfuk z nerezové oceli
Motor: kapalinou chlazený dvouválcový čtyřtakt
Maximální výkon: 74 HP při 9000 ot./min
Startér: Elektrický
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka
Podvozek
Rám: Rám z CrMo oceli
Pneumatiky: 110/80 R19, 150/70 R17
Brzdy: Přední plovoucí brzdový kotouč ø330mm Brembo 4-pístkový radiální třmen – Zadní brzdový kotouč ø245mm Brembo třmen
Přední odpružení: VRM-Marzocchi ø45mm UpsideDown
Zadní odpružení: Monotlumič VRM-Marzocchi s nastavením předpětí
Světla: plná LED vpředu i vzadu
Kyvné rameno: Z hliníku s proměnným průřezem a progresivním spojením
Kola: Paprsková s hliníkovými ráfky
ABS: Continental ABS (vypínatelný) + kontrola trakce (vypínatelná)
Přístrojová deska: 3,5″ TFT Bluetooth připojení
Zdvih zadního odpružení: 150 mm
Rozměry
Výška sedadla: 830 mm
Palivová nádrž: 13 l
Rozvor: 1460 mm
Hmotnost: 175 kg (bez benzínu, s kapalinami)