fantic-motor

CABALLERO 500 RALLY 2025

JEŠTĚ VÍC DO TERÉNU, JEŠTĚ VÍC PRO ZÁBAVU

FANTIC CABALLERO 500 RALLY

Caballero 500 prošlo pro modelový rok 2025 výraznou modernizací, která zahrnuje zbrusu nový motor Minarelli s výkonem 45 koní, přepracovanou soustavu chlazení, inovovaný výfukový systém, nově zde máme kluznou spojkunáklonové ABS nebo lepší ergonomii díky novým bočním plastům.

Verze Rally zaujme zvětšeným předním kolem na 21 palců a robustním podvozkem s vysokými 200mm zdvihy, což z ní dělá ideálního parťáka do náročného terénu.

Osvědčené prvky jako digitální displej s jízdními režimy, vypínatelné ABS a nízká hmotnost 150 kg zůstávají. Caballero 500 Rally je tak ještě lepší továrnou na zábavu! 

MOTOR A VÝFUK

Nový čtyřventilový jednoválec Minarelli o objemu 463 ccm vyvinutý splňuje nejnovější emisní normu Euro 5+ a oproti svému předchůdci nabízí řadu vylepšeníS výkonem 45 koní (nárůst o 12 %) nabízí vyšší dynamiku, kterou podporuje přesné elektronické vstřikování a vylepšená „Ride by Wire“ škrtící klapka s průměrem 46 mm. Samozřejmostí je nastavitelná kontrola trakce, zatímco nová kluzná spojka zajišťuje lepší výkon i při náročném používání.

Pozornosti inženýrů neuniklo ani chlazení. Přepracované a zesílené vodní chlazení má větší nádobku na chladící kapalinu a pod ní nově najdeme i vysoce výkonný olejový chladič pro lepší teplotní management motoru. Výfukový systém Arrow, dodává motoru nejen agresivní off-roadový zvuk, ale také vynikající výkonové parametry.

PODVOZEK

Přední 43mm USD vidlice FANTIC FRS má zdvih 200 mm, zadní odpružení se stejným zdvihem je také tovární FANTIC FSR. Přední i zadní tlumení je u verze Rally plně nastavitelné.

Drátová kola obutá do pneumatik Pirelli Scropion Rally (90/90-21 vepředu a 140/80-17 vzadu) , dodávají motocyklu skutečný terénní charakter. 320 mm přední plovoucí a 230 mm zadní brzdový kotouč a nastavitelné náklonové ABS s kontrolou trakce zaručují skvělou bezpečnost v každé situaci.

Verze Rally je nejvíce off-roadově orientovaný model rodiny Caballero. Pro zábavné vyjížďky po okresních silnicích, zpevněných cestách a šotolinách jsou zde verze Scrambler a Deluxe, které mají o 50mm nižší zdvih a nabízí větší hbitost při rychlých změnách směru.

DISPLEJ A OSVĚTLENÍ

Caballero 500 se pyšní elegantním barevným displejem s bluetooth konektivitou, převzatým z vlajkového modelu Caballero 700. Na displeji lze nastavit dva jízdní režimy – All-terrain a Street – které přizpůsobují chování náklonového ABS a kontroly trakce. V terénním režimu lze ABS snadno vypnout pomocí tlačítka na řídítkách.

Kompletní LED osvětlení kombinuje moderní design a praktičnost. Přední světlo s kruhovým tvarem je optimalizované pro odolnost proti vibracím a nárazům, přičemž jeho styl ladí se zadním světlem.

Displej i osvětlení se ovládají přes nové přepínače na řídítkách, které díky velkým, ergonomicky rozmístěným tlačítkům zajišťují snadné a jisté ovládání za všech podmínek.

ESTETIKA

Caballero Rally nabízí spoustu propracovaných detailů: bezhrazdová řídítka s chráničem, zvýšený přední blatník, kryt motoru, ochrannou mřížku světlometu, zavodní tabulky, frézované detaily, vysoce kvalitní sedlo nebo terénní pneumatiky Pirelli. K dokoupení je pak spousta dalších originálních doplňků, které umožňují přizpůsobit si motorku podle sebe. 

Novinkou je přepracovaná boční kapotáž pro lepší ergonomii a potah sedla.

K dispozici jsou dvě barvy: vedle matné pískové verze je k dispozici světle zelená v lesklém provedení.

BAREVNÉ VARIANTY

PÍSKOVÁ*

*Ilustrační obrázek – na fotce je model Caballero 125 Rally

ZELENÁ

TECHNICKÁ SPECIFIKACE

Motor

Motor: DOHC kapalinou chlazený 4taktní jednoválec Minarelli MM460
Homologace:
Euro 5+
Objem: 463 ccm
Maximální výkon: 45 Hp při 8000 ot./min
Maximální točivý moment: 42,5 Nm při 7000 ot./min
Palivový systém: Electronic Fuel – „Ride by Wire“ tělo škrticí klapky ø 46mm

Vrtání: 96 mm
Zdvih: 64 mm
Startér: Elektrický
Spojka: Vícelamelová mokrá kluzná spojka
Převody: 6
Výfukový systém: Dvojitý výfuk od ARROW

Spotřeba paliva: 4,2 l/100 km

Podvozek

Rám: Rám z CrMo ocelové středové trubky
Pneumatiky: 90/90 R21, 140/80 R17
Brzdy: Přední plovoucí brzdový kotouč ø320mm – Zadní brzdový kotouč ø230mm
Přední odpružení: ø43mm UpsideDown, nastavitelná
Zadní odpružení: Plně nastavitelný centrální tlumič

Kyvné rameno: Z hliníku s variabilním průřezem a progresivním článkem
Kola: 
Paprsek s hliníkovými ráfky

ABS: Continental náklonové ABS (vypínatelné)
Zdvih předního odpružení: 200 mm
Zdvih zadního odpružení: 200 mm

Rozměry

Výška sedadla: 860 mm
Délka: 2194 mm
Palivová nádrž: 12 l
Rozvor: 1455 mm
Hmotnost: 150 kg