XE 50 2T COMPETITION
SPOLEHLIVÝ PARŤÁK
XE 50 2T COMPETITION
Objevte nejlépe vybavený a nejvýkonnější motocykl o objemu 50 ccm na trhu. Mimořádně kompaktní podvozek v kombinaci se skvělou ovladatelností činí Fantic Enduro XE 50 Competition ideální pro mladé lidi toužící zažít nová adrenalinová dobrodružství.
Každá off-roadová trať se bude jevit jako nový cíl, kterého lze dosáhnout se spolehlivým partnerem. Debutovala nová řada Fantic 50cc Euro 5, která se vyznačuje dokonalou rovnováhou mezi novým výfukem a karburátorem Dell’Orto a dvoudobým kapalinou chlazeným motorem Minarelli 50.
Motor nejnovější generace schopný zajistit zvýšení výkonu při splnění homologačních parametrů Euro 5. Důležité aktualizace podvozku, ergonomie a estetiky s novými poutavými barvami inspirovanými modely Fantic Racing.
MOTOR
Nová řada 50 ccm všech Euro 5 s kapalinou chlazeným jednoválcovým 6stupňovým motorem nejnovější generace značky Motori Minarelli.
Zcela nový výfuk Twin Fire System Euro 5, v černém eloxovaném hliníku, vyvinutý ve spolupráci s Big One, s dvojitým průchodem, zaručující špičkový výkon při jakékoli rychlosti, přičemž zůstává přísně v rámci třídy Euro 5.
PODVOZEK
Mimořádný podvozek Fantic o objemu 125 ccm je jednou z velkých předností tohoto motocyklu.
Chromoly ocelový obvodový rám Fantic XE byl dále optimalizován z hlediska tuhosti, díky umístění nových výztuh, to vše ve prospěch jízdy. Enduro 50 XE je vybaveno 41 mm převrácenou vidlicí Fantic a hliníkovými deskami řízení, předpětím pružin a hydraulickým nastavením hlavové trubky, hliníkovou kyvnou vidlicí s variabilním průřezem a odnímatelným zadním pomocným rámem. Enduro pneumatiky 90/90×21 – 120/90×18 namontované na hliníkových ráfcích. Výkonné a modulární kotoučové brzdy Wave, 260 mm vpředu a 220 mm vzadu.
Nová přední maska a přední blatník jsou inspirovány modely Fantic Racing. Obnovena byla také grafika, která přichází ve dvou barevných kombinacích, „Bílá“ a „Černá“, s liniemi, které připomínají Fantic Racing Factory Feeling.
Enduro XE 50 Competition je motocykl pro ty, kteří chtějí technický terénní stroj s komponenty podobnými závodním modelům. Soutěžní sestava obsahuje 41mm vidlici Fantic FRS Red, zadní odpružení FSR piggy back, předpětí pružiny a hydraulické nastavení odskoku, hliníkovou kyvnou vidlici, eloxovanou ochranu zadní brzdové pumpy, CNC destičky, závodní brzdový systém s nastavitelným dosahem, černý eloxovaný tlumič, předpažbí, a odlehčenou korunkou ze slitiny Ergal.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE
Motor
Motor: kapalinou chlazený 2taktní jednoválec
Homologace: Euro 5
Objem: 48,9 ccm
Karburátor: DellOrto ø 16mm
Zdvih: 39 mm
Systém zapalování: Elektronické variabilní
Převody: 6
Vrtání: 40,3 mm
Startér: Nakopávací startér
Spojka: Vícelamelová mokrá spojka
Spotřeba paliva: 2,18 l/100 km
Emise CO2: 50,32 g/km
Podvozek
Rám: Rám z CrMo ocelové středové trubky
Pneumatiky: 80/90-21, 110/80-18
Brzdy: Přední brzdový kotouč ø260mm – Zadní brzdový kotouč ø220mm
Přední odpružení: Fantic FRS ø41mm Upside Down, závodní nastavení
Zadní odpružení: Fantic FRS mono Piggyback- 2 regulace
Kyvné rameno: Z oceli s variabilním průřezem a progresivním článkem
Kola: Hliníkové, eloxované černé
Řídítka: Ocelová, ø22 mm
Rozměry
Výška sedadla: 910 mm
Délka: 2100 mm
Palivová nádrž: 7,5 l
Rozvor: 1420 mm
Hmotnost: 94 Kg